יותר מ 15 שנות הנחיה ואימון הוכיחו לנו שתקשורת אפקטיבית ויחסים טובים הם המפתח לארגונים מצליחים.
הסדנאות וההרצאות שלי מיועדות למנהלים ולעובדים שרוצים להשיג יותר.
יותר מוטיבציה, יותר תחושת שייכות לארגון ובשורה התחתונה – לשפר תוצאות.
כלים מעולם הפסיכולוגיה החיובית, האימון, התקשורת האפקטיבית וההתפתחות האישית מועברים באופן חוויתי ומדויק בסדנה או בהרצאה.
לכל אחד יש חוויות ילדות אשר משפיעות על האדם הבוגר שהוא, על התקשורת, דפוסי התנהגות, אמונות מעכבות, סגנון התנהלות ועוד....
הרצאה מרחיבת מחשבה על מי באמת מנהל אותי, מאיזה מקום אנחנו פועלים ואיך אפשר לשנות...
הרצאה חווייתית על המרה של מחשבות שליליות אוטומטיות וקידום חשיבה חיובית ע"פ מספר מודלים מעולמות האימון והטיפול.
בהרצאה יקבלו העובדים כלים אפקטיביים לחשיבה חיובית ומקדמת.
הצבת גבולות קודם לעצמי ואז לאחרים בין אם הם עובדים, מנהלים או קולגות, חשובה לתחושת הערך, ולמהלך עבודה תקין וברור.
בסדנה נכיר את הגבולות והכללים החשובים לנו במקום העבודה ואיך ליישם אותם בארגון בצורה מכבדת דרך הסכמים ושת"פ, דרך שיח מקדם ויחסי עבודה חיוביים.
מטרת הסדנה
מניעת קונפליקטים ככל האפשר וניהול קונפליקטים באמצעות שיח ענייני, מועיל ומכבד לכל הצדדים.
נושאים עיקריים
מה הם גבולות, למה הם חשובים וכיצד מתקשרים אותם באמצעות תיאום ציפיות ברור להפחתת חיכוכים. ויוצרים הסכמים בארגון עם תוצאות ברורות.
כלים לניהול קונפליקטים וסיטואציות מאתגרות באמצעות תקשורת מקרבת וברורה.
ניהול מערכות יחסים מיטיבות והתמודדות עם קונפליקטים .
בסדנה נלמד איך נוצרים קונפליקטים, איך להפוך אי הסכמה להזדמנות לצמיחה וגם על ארבעת סגנונות התקשורת הרווחים, ואיך לנהל שיחה אפקטיבית ונעימה ולהגיע לתוצאות רצויות גם עם אדם אשר לו סגנון תקשורת שונה ואף מנוגד לשלי.
הסדנה מועברת בצורה חוויתית ומלאת הומור המשלבת תיאוריה וכלים יישומים לטובת השגת שיתוף פעולה, תקשורת טובה יותר, ניהול אפקטיבי והנעת עובדים
מטרת הסדנה
קבלת כלים אפקטיביים במיוחד ליצירת תקשורת זורמת ונעימה ולהשיג שיתוף פעולה.
נושאים עיקריים
איך לצמוח מקונפליקט, אבחון עצמי של סגנון התקשורת שלי ושל הסובבים אותי וסגנון ההתנהלות שלי בזמן קונפליקט..
סדנא למנהלים
חיזוק תחושת השייכות של עובדים ומנהלים בארגון
תחושת השייכות היא צורך פסיכולוגי משמעותי בתחום הניהול המשאב האנושי. נמצא קשר ישיר בין תחושת שייכות טובה הנובעת מיחסים בינאישיים טובים לבין אפקטיביות ארגונית, מוטיבציה גבוהה, פרואקטיביות, יצירתיות ומחויבות העובדים לארגון. תחושת שייכות טובה נוצרת דרך תקשורת חיובית ומערכות יחסים מיטיבות עם מנהלים וקולגות.
מטרת הסדנה
הכרות, למידה ותרגול כלים אפקטיביים ויישומים לשיפור התקשורת הבינאישית, להעלות מוטיבציה ותחושת רווחה אישית של עובדים דרך חיזוק תחושת השייכות.
נושאים עיקריים
מה היא תחושת שייכות וכיצד משיגים אותה באמצעות כלים פרקטיים ויומיומיים. הכרות עם התנהגויות מקדמות לעומת התנהגויות בולמות אצל עובדים ותגובות אפקטיביות לכל מקרה. חיבור רגשי לנושא השייכות והבנת חשיבותו לצורך שיפור תוצאות.
תודה שפנית אלינו, אחזור אליך בהקדם.
אופס, אירעה שגיאה במילוי הפרטים. אנא נסו שנית.